Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Fleur Dekker - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Fleur Dekker - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 Februari 2013 | Nederland, Obdam

Hoi allemaal!

Na een maandenlange voorbereiding is het dan zo ver: morgen om 14:10 vlieg ik naar Zuid-Amerika, Suriname. Ik heb mijn koffer net gepakt, maar die zal nog wel vaak even open gaan om er wat bij te proppen.
Hij voelt op dit moment als 100kg, maar de weegschaal gooit 'm gelukkig nog op 20kg..
En ja, omdat ik een beetje van het laatste moment ben moet ik nog naar de winkel om de laatste spullen te kopen.
Ik heb het gevoel dat ik al weken aan het weggaan ben, maar nu heb ik dan toch (bijna) alle afscheid erop zitten. Op stage, met mijn vrienden, familie.. en door iedereen erg verwend (Hallo?! Ik ben niet jarig hoor!).
Het was allemaal erg gezellig, bedankt!

Het eerst volgende verhaaltje wordt geschreven vanuit Paramaribo.
Ik ben erg benieuwd naar het land, mijn huisje, de mensen, het eten, mijn stage, en hoe ik het trek in de warmte.. Maar het komt vast allemaal goed& ik heb er ontzettend veel zin in!

Morgenvroeg het afscheid met Maarten & dan om half 11 richting schiphol met papa: op naar mijn grote avontuur!

Tot snel allemaal!

  • 04 Februari 2013 - 12:41

    Dave:

    Fleurtje!


    Veel succes in Suriname! geniet er van! en ik zal je verhalen volgen!


  • 04 Februari 2013 - 14:10

    Karin:

    Fleur!
    Het is inderdaad bijna zover! Het begint spontaan bij me te kriebelen als ik je berichtje lees. Ik wens je heel veel plezier, geniet vooral van alles wat je tegen komt want voor je het weet is het alweer voorbij!! Stage zal vast wel even wennen zijn maar ook juist heel gaaf dat jij mag meemaken hoe het er in Surima aan toe gaat. Het zal je sterker maken als juf. Have fun meid en ik ben benieuwd naar je verhalen!

  • 04 Februari 2013 - 19:15

    Feline Huisman:

    tot snel dan...! :)

  • 04 Februari 2013 - 21:14

    Christian:

    Heel veel succes en plezier Fleur!!

  • 06 Februari 2013 - 19:50

    Corry :

    Lieve fleur,ik weet dat je goed bent aangekomen.
    Hoop dat je een fijne tijd zult hebben.Groetjes Oma.

  • 08 Februari 2013 - 16:45

    Opa En Oma:

    Lieve Fleur,Fijn een reisverslag van jouw te lezen,zo te horen heb je het wel getroffen tot nu toe.
    Veel plezier we kijken uit naar je volgende verslag ...
    groetjes opa en oma..

  • 08 Februari 2013 - 19:56

    Amber En Tineke:

    Hoi Fleur,
    Heel veel plezier en succes!! Wat is het leuk om je reisverslag te lezen. We gaan je volgen.
    Groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 9718

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 11 Juni 2013

Stageperiode in Suriname

Landen bezocht: